LA DOCTOR in PIATA DE LEGUME din Taiwan 🇹🇼 SURPRIZE si EMOTII in ultima zi petrecuta in Taipei

11.73k views4102 WordsCopy TextShare
Ordinar Extraordinar
#ordinarextraordinar #china #vlog De acum ne puteți susține și devenind MEMBRI ai canalului nostru!...
Video Transcript:
e un nene aici în piață care te ia la bătaie Unde te doare Te ia la bătaie mi se pare că în Taiwan chiar mai mult decât în China mâncărurile pe care le am văzut În astfel de piețe dar mai ales în piețele de noapte ca cea în care a filmat Monica în limbă mi a zis după ce am mcat E o cameră aici în spate unde sun foarte mulți pensionari care se uită la telenovelă toți e pe un ecran mare ceva un film și toți Stau pe scăunele și se uită la telenovelă s a
apropiat un nene de mine și mi a dat cadou ceva Cum la 40° am ajuns sub un pod Și deasupra autostradă cu autostradă cu autostradă s ar putea să fi ajuns fix la la linia de finish la linia de finish la momentul finish ului [Muzică] [Muzică] Bună dimineața și bine ați revenit la un nou material ordinar extraordinar astăzi este ultima zi pe care o petrecem în Taiwan însă nu este orice altă zi pentru că astăzi este mare sărbătoare pentru chinezi este dragon bool festival ne începem ziua într o piață locală pentru că desigur nu puteam
noi să venim să vizităm altă țară și să nu vedem și o piață vedem poate găsim un mic dejun aici vedem ce vând Care sunt produsele Care sunt prețurile după care mergem în teorie Sperăm să ne iasă ar trebui să fie o festivitate care se ține pe râul din oraș și mergem să vedem bărcile dragonii și ce aruncă oamenii în apă că aruncă ceva special așa că stați aproape pentru că și astăzi ca de obicei urmează super [Muzică] în vlogul anterior am filmat puțin într o piață stradală de noapte genul acela de piețe sunt foarte
populare acolo O să vedeți turiști Piața în care ne aflăm acum e clar că e 100% locală n am văzut niciun străin până acum și se vede asta și după produse Ba o să găsești mâncare gata făcută Ba o să găsești pui proaspăt carcasă de pui pipote inimi tot ce ți trebuie ca să pui de o ciorbă acasă și nu știu cum ori avem noi deja un SIM al Opa simț al piețelor dezvoltat dar ne dăm seama foarte repede când un loc este turistic și unul mai puțin turistic O să vă pun locația dacă cumva
ajungeți prin Taiwan să veniți aici că o să mâncați mai [Muzică] bine aici e un stand cu sushi și o doamnă umple un fel de omletă cu orez Și apropo De ce spuneam mai devreme că poți să ți iei să ți prepari acă mâncare sau găsești porții gata făcute pentru o gustărică Cum sunt aici adică aici are puțină slăninuță limbă mi ai zis după ce am gustat e limbă limbă limbă limbă de porc văd că carna e de porc foarte bună doamna pe lângă limbă de porc și carne de porc are și niște pești prăjiți
Bineînțeles că în Taiwan se mănâncă fructe de mare și pește cantități foarte foarte mari mai vin niște găini e foarte îngustă Piața și aluța asta pe care ne plimbăm e foarte foarte îngustă și ea spațiul e mic oamenii sunt mulți și totuși e disciplină adică nu se calcă nimeni nu se grăbește nimeni foarte diferită atmosfera de Cum era în China și foarte activă foarte și asta în sărbătoare noi aveam emoții da aveam emoție că o să fie închis Dar nu e noi poate că am mai explicat și în alte vloguri fascinația pentru astfel de locuri
însă cu cât vizităm mai multe cu cât vedem mai multe eu mă declar din ce în ce mai mare fan pentru că e locul în care poți să vezi comunitatea locală oamenii nu știu oameni normali știi mai în vârstă care î gătesc acasă care încă păstrează obiceiuri Cum se adună la socializare pentru că mie mi se pare că e un hub de socializare Piața și în Europa parcă își pierde esența însă în Asia e spectaculos să vii aici să te uiți pur și simplu acant în poț mă uit la el să văd Uite pune mâna
așa dar ăsta cum e dar și să mi imaginez că pot de fapt nici nu trebuie să ți imaginezi că îți dai seama ce vorbesc doar pentru că și tu ai fost la piață la un moment dat și Știi cam ce ar putea să întrebe și nu știu cum e e foarte interesant Ție cum mi se pare mi se pare că în Taiwan chiar mai mult decât în China mâncărurile pe care le am văzut În astfel de piețe dar mai ales în piețele de noapte ca cea în care a filmat Monica în ultimul nostru material
foarte multe nu mai nu m am putut apropia de ele au uri atât de interesante tot felul de organe tot felul de fructe de mare niște mirosuri puternice de la anumite standuri piețele de noapte din Thailanda sau poate și alea din China pe unde am mai fost noi Dar alea erau strict turistice nu prea erau Vietnam Thailanda mâncărurile erau făcute cam pentru turiști găseai foarte multe dulciuri mâncăruri simple pentru turiști aici Nu aici se mănâncă și dimineața micul dejun la cam la aceleași standuri iar seara apar din ce în ce mai multe tarabe și mănâncă
oamenii mănâncă localnicii tot felul de supe tot felul de organe tot felul de pește de fructe de mare de n am avut curaj să cu toate că noi am cam încercat peste tot pe unde am fost din toate aici Cred că trebuie să ne mai întoarcem După vreo 10 ani de călătorit după cea mai da e de departe cea mai autentică și da mâncare locală și au s au păstrat și citisem despre piețele astea că unele Spre exemplu sunt cunoscute toc EX mai pentru că preparatele sunt cel mai apropiate de rețetele inițiale nu au fost
de exa asta mi se pare că Pare mult mai autentic și aseară Am trecut într o plimbare printr o piață care se numea Tourist Market și nici aia nu părea să aibă turiști nu părea părea că e turist pentru ei ceva de relaxare am tot povestit și în vlogurile precedente de faptul că aici pare cel puțin că oamenii sunt mult mai predicio pentru că găsești foarte multe altare în spatele meu este tot așa o tarabă cel mai probabil care acum este închisă însă pentru că este închisă putem să avem așa o imagine de ansamblu ceva
mai clară arată exact ca o casă în spate Ei spațiile comerciale se confundă cu sufrageria cu exact e un televizor e un templu o bibliotecă ai practic tot ce ai nevoie și când te gândești că trebuie să te duci la muncă pac dai drumul la aragaz și te apui să faci mâncare foarte diferită cultura de aici și din punct Din punctul meu de vedere pentru că am vizitat deja câteva țări prin Asia taiwanul surprinzător pentru că nu m aș fi gândit niciodată nu era pe lista noastră și n a fost încă de Nici Nici acum
nu a fost o prioritate are cea mai multă esență așa asiatică Da așa e chinezii sunt cunoscuți ca un popor care au atelierul la parter și trăiesc deasupra dar deja în orașele mari unde e super aglomerat lucrurile încep să se confunde și foarte mulți pentru că chiriile s foarte scumpe Transformă același spațiu Peste zi în Shop sau atelier și noaptea devine casă locuință mă tot uitam ba pe sus ba pe jos și ce vezi am remarcat o chestie care e foarte interesantă fiecare stand are așa un panou Și dacă te uiți atent o să vezi
că pe panoul ăla este ilustrat vânzătorul Seamănă foarte acolo e un băiat care vinde ceva verdețuri și exact el Unu la unu e și pe panou Da și cel mai probabil sunt ilustrați mâncând ceea ce vând știi sau apare produsul pe care l vând e super [Muzică] interesant în ultimul material am apărut puțin la început și după aia a trebuit să dispar Din păcate pentru că am avut niște probleme cu spatele problemele bătrâneții aici în piață care te ia la bătaie Unde te doare Te ia la bătaie așa că așteptăm să plece invitatul pe care
l are pacientul pe care l are momentan și poate mă primește și pe mine să mi rezolve problema am scris pe Google Translate că am niște probleme cu mijlocul cu lower back să vedem dacă mă bagă sau în seamă pe nenea l a luat la electrocutat puțin cu nu știu dacă e mașină de tuns sau altceva Cu ce i faci Cine știe cât durează că văd că are prețuri destul de mari de la 50 de ână la 600 000 $100 000 ă 140 RON întreg și tu prețul înainte dacă dacă l ține pe nenea ăa
vreo două trei ore pierdem avion râdem glumim cu alifia chinezească Dar eu de când am început să venim prin stă mai mult prin Asia de fapt de vreo doi 3 ani durerile de cap când simt așa că mă doare puțin și urmează să mă bag la tig bu direct b de ăla chinezesc își face treaba tot timpul și tot timpul zice când mă urc în bat Iar te ai dat cu Sau cred că am folosit cu toții în copilărie sau în tinerețe bețele alea metolate de ți le bagi în nas tot chinezești adică își fac
treaba oamenii râde râde Dar când dăm de durere unde Elia chinezească domnul doctor S a dus să se spele pe mâini nenea și a terminat programarea și am stat vreo 10 minute aici lângă ei să termine și mi am dat seama că mai glumă mai în serios la început dar acum mi am dat seama cât în serios își ia jobul hai hai hai mai repede că n are timp eu am niște probleme și la intestine și la cum face cred că le a găsit și pe alea Tu trebuie să mă bați în fiecare zi acolo
ok de abia aștept aseară ne am certat puțin ăsta e momentul în care încep să mă simt mai bine Mă bucur că am insistat Ok Ok să nu dai cu pumnul dai doar cu palmă vorba aia indicațiile medicului se respectă riguros asta o să facem noi în fiecare seară Cum D mamă ma ce în picior Eu nu mai am aer D te ia dă un genunchi de porc de acolo că mi l schimb în spatele genunchiului trebuie să facă ca lumea acum e Răzbunarea mea că m am pus să mi scop pantofi pot să mă
răzbun cu adevărat nu cred dacă mi face cci minute m a omorât no problem acolo e bine că am scăpat dar acolo e jale știi cum doare au început degetele de la picioare să mi umble singur degetele de la picioare se mișcă singure ai Problem too much Walking too much Walking very good Mi am dat seama care i teoria când pleci de aici nu mai știi ce te durea și ce nu mai te durea Bă tu râzi acuma Dar s ar putea să ți facă bine ceva Îți dai seama că spuneți sângele în mișcare dar
nu face ca la masajul tailandez la masajul tailandez era M masajul thailandez era plăpând pe lângă ce fa aici când te bate cu palma când te bate cu palma te bate până faci ace din alea știi și te ustură de cred că dacă vii bronzat aici le iei la bătaie Mamă dar chiar am ceva acolo nodul ai bubă Da interesant e că i am zis că mă doare spatele partea de jos a spatelui dar îți găsește el îți găsește el ce ai tu stricat și ți rezolvă nu i bun Cică să mergem mâine a zis
că trei zile dacă mai vin la el mă înscrie la paralimpic Mamă ce os mă doare acolo Au Se strâmba nenea ăla mai devreme nu înțelegeam de ce e jale când îți găsește câte un punct știe exact dacă ți face puțin undeva și nu te doare nu ți mai face Dar când te doare Nu te mai lasă Păi și tu fraier că ești prea sensibil te strâmbi la orice și în borc borcănașul ăsta De unde sun liver acolo insist acolo e problema slightly zice că face încet dar nu face încet Aoleu dacă te doare când
te bate acolo înseamnă că e ceva în altă parte problema că eu n am avut parte de tratament ăsta toată viața câte are nerezolvate la mine că dacă mă ține o săptămână cred că nu mi le rezolvă Cât a durat că eu nu mi am dat seama jumate de oră maxim jumate de oră maxim a costat 600$ adică vreo 80 RON El spun doare lower back am crezut că face doar la lower back Dar el mi a găsit unde simte unde bate și unde face el cu degetele unde ești contractură Da unde ești contractat acolo
insistă și doare dar bate ca lumea adică nu mi s a pus nod în gât așa pur și simplu stăteam dar acuma cum ești bă Nu mă mai doare acuma nimic mă durea puțin spatele înainte să mă așez nu mă mai doare vedem pe parcursul zilei și avei și bani în buzunar și poate cântăreau greu Da acuma Putem să mergem mai departe nu glumă chiar e chiar e ok dar e foarte foarte dureros am plecat de la piață și acum trebuie să mergem la hotel pentru că așa cum am zis în introducere e ultima zi
pe care o petrecem aici și checkout ul a fost la ora 11:00 ne am lăsat bagajele în recepție numai că o să mergem să luăm bagajele le ducem înapoi la Gară de unde trebuie să luăm trenul către aeroport la ora 3:00 acuma e 12:25 cred că și lăsăm bagajele la gară mergem în zona unde se ține festivitatea Și sperăm să prindem festivitatea asta a fost o sesiune de dimineață din câte ne au spus la recepție de la 8:00 la 11:00 și sau de la 800 la 10 și mai treuie să f o sesiune acum după
masă la ora 1:00 Sperăm să prindem acolo super festivitate să vă povestim exact ce e cu festivitatea asta De ce o sărbătoresc ei și ce legende sunt c sunt super interesante dar Ne tot Vedeți și vă tot o spunem de 7-eleven 7-eleven în Asia e Dumnezeu pe pământ Poți să vii să îți iei șosete chiloți mâncare cafea apă aici în Taiwan au și mese în China nu prea au sau sun în China au baruri De obicei în China de fapt seven Eleven nu e atât de popular mai mult loon și Family Mart și Family Mart
aici mult mai mult s Eleven și Family Mart dar sunt foarte tari supermarketurile astea Și chiar vorbeam cred că în hang joo povesteam În spatele vlogului că în România nu există conceptul ăsta nu există nu e dezvoltat știi să te duci să bei ca sau poate că e dar nu atât de mult Nu știu Go Mega ar fi poate ceva similar dar nu e la nivelul ăsta Da și mâncarea pe care o au la Mega Image de gata gătită parcă nu e mâncare s o mănânci la prânz în stradă sau ieftină cred că am spus
de foarte multe ori și în primul nostru material din taipei că ne am îndrăgostit de oraș și cu siguranță cred că ăsta e locul unde Eu m aș întoarce în următoarea noastră expediție înapoi aici în primul rând pentru că ieri am lipsit de pe material am pierdut cea mai cunoscută mâncare de aici omleta cu oysters pe lângă asta am prezentat noi Câte puțin din oraș dar sunt foarte multe lucruri interesante în oraș și cu atât mai mult cred că e interesant și să ieși din oraș pentru că e o insulă totuși nu foarte mare și
poți să explorezi și coasta poți să explorezi parcuri naturale și aș fi curios să văd și orașul din sudul insulei așa că eu cred că o să ne întoarcem destul de curând Da mergem să ne luăm bagajele și să sperăm că prindem cursa de bci Dragon o carmea o chestie foarte interesantă pe care eram us Hai s o punem în vlog într un spre metrou adică în stația de metrou e o cameră aici în spate unde s foarte mulți pensionari care se uită la telenovelă toți e pe un ecran mare ceva un film și toți
Stau pe scaunele se uită la telenovelă Eu ți am zis că am văzut o chestie de genul ăsta în China Dar la un o cameră mult mai mare și cu niște fotolii imense și stăteau și se uitau la operă și mulți dintre ei dormeau foarte tare Hai să vedeți și voi mai de [Muzică] aproape s a apropiat un bătrân și mi a dat ceva cadou ce s a apropiat un nene de mine și mi a dat cadou ceva Ia vezi ce am primit ce să ai ai Ce ai mâncat aseară ce te ai luat de
la supermarket ciocolată Nu cred cred care nenea cu verde cu mască verde da cu cu Da ce ce ce ce Băi ce drăguț Doamne ferește Deci nu știu ni se întâmplă niște chestii noi mai avem gânduri Băi ce facem YouTube aia așa că ne mai certăm că mai discutăm că nu e totul așa rz cum se vede pe cameră și de multe ori zicem băi Ce am făcut De ce ne am plecat de YouTube și se întâmplă chestii de genul și mi se pare că asa nu ți se întâmplă ca turist când te duci într
o țară Asta ți se întâmplă ori te cui de unul că l filmezi ori se întâmplă așa ceva și nu știu Se simte tare frumos eu primul sentiment de genul l am avut cu camera în Bali și tot timpul o să menționez de momentul ăla și uite asta s a întâmplat și [Muzică] acum am luat și noi ceva de la marketul de lângă Nu știu ce un suvenir îți dai seama Românii dau suveniruri chineze ști oamenilor din de la Clubul Pensionarilor ceva A zis Mulțumesc l a primit deci suntem bine mergem mai departe și o
să mâncăm acele de de ciocolată pe care le am mâncat și aseară deci sunt bune pentru că astăzi suntem puțin pe fugă prânzul o să fie luat în p parc am ieșit din stația de metrou la ieșire din stație era un 7-eleven foarte mic de unde am luat un rol cu pui și cu ulei de [Muzică] susan Cum pe tare l a încălzit l a făcut super fierbinte are puțin gust de seamănă cu orezul pe care le am mâncat acum ceva vloguri nu seamănă puțin cu sushi și mai ales pentru că are puțin gust de
ghimbirul ăla murat pe care să pun la su dar n are alce nu interesant E bun și F mâncăm și pornim la [Muzică] drum o să încerc să am grijă la vocabular și doar să explic așa puțin situația Cum la 40 gr am ajuns sub un pod Și deasupra pe autostradă cu autostradă cu autostradă pe aici e drumul pe aici e bine N avem decât jumătate de oră de mers pe jos să vedem noi Dacă ajungem la râu să vedem barca auzi Lasă pe unde știu eu că i mai bine update la situație am mers
am mers am trecut de autostradă am intrat într un parc o părăsea așa sunt câțiva oameni sunt locuri de joacă n am dat încă de bărci Nu garantez căă dăm de bărci dar am găsit așa câteva tarabe și am zis că dacă mănâncă lumea înghețată n ar fi păcat e atât de cald eu știu că Pare poate pe cameră că eu sunt super relaxată dar nu mai pot de cald curg apele pe mine pentru că noi nu ne îmbrăcăm asun zător noi acum ar trebui să umblăm în chiro și mai eu pe stradă și avem
bluze cămăși ceapă accesorii foarte cald umed și bate așa puțin vântul aici dar tot și o lumină așa puternică că nu nu vezi rest e bine Nu știu dacă e ultima 100 de met dar vâslașii țipă foarte tare și vâslesc cu putere ca lumea s ar putea să fi ajuns fix la la linia de finish la linia de finish la momentul finișului Doamne nu cred Ce noroc să ai pentru că în spate nu se mai vede nicio [Muzică] barcă am ajuns la fix când patru părți au ajuns la linia de finish se pare că o
să mai vină și alții între timp să aflăm puțin despre Festivalul dragon boat înainte de Hristos exista un oficial în partea de sud a Chinei care era foarte respectat era și poet Dar la un moment dat s a împotrivit alipirii acestei regiuni de Imperiul Cin pentru că perioada Cin a fost prima dată când China s a unit Dar acest oficial s a împotrivit regele zonei nu a fost de acord l a exilat a scris poezii din exil iar după ce cina a reușit să acapareze zona de supărare s a sinucis s a aruncat în râu
pentru că oamenii îl respectau foarte mult au făcut o cursă încercând să l să l recupereze să l salveze Sau măcar să i recupereze trupul nu au reușit nici măcar să i recupereze trupul așa că Au aruncat foarte mult orez îmbrăcat în frunză de palmier cred Pentru ca peștii să nu i mănânce trupul și să mănânce acest orez care preparată în ziua de astăzi se numește ț cred ț dacă nu greșesc și se oferă și astăzi cadou eu de exemplu am primit de la birou de la serviciu o cutie mare cu asemenea preparate din orez
învelite în Da el le videază sunt învelite în frunze de palmier cred că și apoi sunt vidate și există destul de mult plastic da și este niște orez care la interior are niște carne sau niște pastă de fasole roșie care e atmosfera de sărbătoare e atmosferă de meci mi se pare mie da e aglomerat dar nu foarte aglomerat mă așteptam să fie mult mai aglomerat Să nu ma ai loc să te calci în picioare am mers prin căldură foarte mare prin parc acum e o zonă umbrită unde lumea așteaptă sunt mulți fotografi cu camere cu
zoom și am întrebat pe cineva și am înțeles că o să mai vină niște bărci Și apropo de sărbătoarea asta există și o legătură cu sărbătoarea sfântului Andrei la noi pentru că și la ei în ziua asta Se consideră că ies toate lighioanele nu Sau că e o zi care nu aduce noroc și pentru asta oamenii ca să se ferească i pun usturoi deasupra ușii și și Cumpără usturoi și ce mai e parcă mai este superstiție este a cincea zi din a cincea lună în calendarul chinezesc și au o superstiție referitoare la animale ven ASE
care acum ies acum oamenii sunt mai susceptibili să se îmbolnăvească și să vină spiritele rele sau ceva de genul ăsta de care te păzești la fel ca și la noi cu usturoi și încă niște plante mirositoare sau ceva Deci cine s ar fi gândit că există între China și România atâtea [Muzică] similarități pentru prima dată a apărut în faț Cami ultimele 16 vloguri am făcut o încheiere împreună facem De fapt o încheiere împreună cam asta este ultima noastră zi prin taipei trebuie să fugărim un autobuz care să ne ducă la stație să găsim al 14
lea Locker din al 14 lea coridor dintr o stație imensă de unde să ne recuperăm bagajele și să fugim la aeroport pentru nouă săptămână de muncă în China până una alta noi ne revedem Da data viitoare cu un alt material ordinar extraordinar dar pân dacă v a plăcut acest vlog nu uitați like subscribe share ma și nu în ultimul rând multă sănătate la toată lumea La revedere așa mănânci tu de fapt test test probă de microfon test test test aoleu stați domnul că acolo mai avem nevoie [Muzică] Hai că i bine mi a plăcut de
tine e
Related Videos
Asta este CHINA pe care o CĂUTAM 🇨🇳 CHONGQING, cel mai CONTROVERSAT și DIVERS oras al Chinei
29:39
Asta este CHINA pe care o CĂUTAM 🇨🇳 CHON...
8,705 views
CEAIUL, motivul conflictelor cu Europa! 🇨🇳 CHINA, cea mai subestimata destinatie turistica
27:31
CEAIUL, motivul conflictelor cu Europa! 🇨...
8,572 views
Cel mai TURISTIC loc din TOKYO 🇯🇵 Viata de noapte si contraste pe strazile aglomerate din Japonia
27:28
Cel mai TURISTIC loc din TOKYO 🇯🇵 Viata ...
11,690 views
CE POTI FACE cu 50LEI in CHINA? 🇨🇳 De cati bani ai nevoie ca sa supravietuiesti o zi in Shanghai?
32:44
CE POTI FACE cu 50LEI in CHINA? 🇨🇳 De ca...
11,480 views
Radu Banciu – Dialog spumos într-un magazin de țară
8:15
Radu Banciu – Dialog spumos într-un magazi...
Pentru cei cucernici
35,629 views
ULUITOR! CUM SĂ TE PENSIONEZI TÂNĂR ȘI BOGAT - RICHARD HUTTON - iTHINK cu IUSTI FUDULU
45:31
ULUITOR! CUM SĂ TE PENSIONEZI TÂNĂR ȘI BOG...
Iusti Fudulu
88,278 views
Dedicatie muzicala pentru ROMANIA in CHINA 🇨🇳 Mancare locala si medicina chinezeasca in GUANGZHOU
36:46
Dedicatie muzicala pentru ROMANIA in CHINA...
13,218 views
George Soros: Geniu Financiar sau Simplu Speculator?
30:10
George Soros: Geniu Financiar sau Simplu S...
📈📉 Feed your Greed
85,066 views
‘US, West armed dictatorships like Pak…’ EAM Jaishankar talks straight on India-Russia ties in US
5:34
‘US, West armed dictatorships like Pak…’ E...
ANI News
264,985 views
Partea INTUNECATA din COREEA de Sud! Nimeni NU vorbeste despre asta!
19:19
Partea INTUNECATA din COREEA de Sud! Nimen...
Cosmin Avram
480,828 views
Mai exista SATE in cea mai DEZVOLTATA TARA din lume? 🇨🇳 De ce oamenii nu se muta la tara in CHINA
33:56
Mai exista SATE in cea mai DEZVOLTATA TARA...
10,750 views
PRIMA IMPRESIE despre TAIWAN 🇹🇼 Cum arata cea mai CONTROVERSATA si SUBESTIMATA regiune din Asia
35:32
PRIMA IMPRESIE despre TAIWAN 🇹🇼 Cum arat...
12,080 views
Cel mai BOGAT ORAS din CHINA 🇨🇳 Chinezii au "EUROPA" la numai cativa kilometri de BEIJING
31:30
Cel mai BOGAT ORAS din CHINA 🇨🇳 Chinezii...
14,173 views
Cum arata TRENURILE in CHINA? 🇨🇳 TRENUL catre Shanghai, CFR-ul de altadata din Romania?
37:28
Cum arata TRENURILE in CHINA? 🇨🇳 TRENUL ...
14,430 views
Cash Crash | Salamul Subprime - Anatomia unei Crize Globale
26:33
Cash Crash | Salamul Subprime - Anatomia u...
📈📉 Feed your Greed
61,434 views
CHINEZII au construit EUROPA 🇲🇴 Prima impresie despre MACAU, locul unde toți vorbesc PORTUGHEZA
37:11
CHINEZII au construit EUROPA 🇲🇴 Prima im...
29,030 views
Uigurii, MUSULMANII din CHINA! 🇨🇳 Religia, mancarea si istoria UIGURILOR, minoritatea din Xinjiang
41:29
Uigurii, MUSULMANII din CHINA! 🇨🇳 Religi...
30,329 views
Lies about India spread by foreigners
15:55
Max Chernov
1,365,912 views
Asa e JAPONIA? 🇯🇵 PRIMA IMPRESIE despre TARA SOARELUI RASARE, 12 ore pe drum si rezervari anulate
41:20
Asa e JAPONIA? 🇯🇵 PRIMA IMPRESIE despre ...