Cum arata TRENURILE in CHINA? 🇨🇳 TRENUL catre Shanghai, CFR-ul de altadata din Romania?

14.43k views5601 WordsCopy TextShare
Ordinar Extraordinar
China este una dintre cele mai apreciate țări ale lumii atunci când vine vorba despre trenuri. Fie c...
Video Transcript:
800 de km aproximativ o durată de 10 ore cu un tren de noapte ar trebui să ajungem Mâine dimineață în Shanghai Orient expresie mic copil avem perdele avem covor avem covor sau mco iat înăuntru vecinii miroase alie chinezească dar e bine lenjeriile și chestiile astea arată de parcă intrat la bunici acasă sau ceva de genul ăsta Train How do you say Train Ho și Spre exemplu primul Mister dintre trenul poate cum mi aș fi putut eu imagina că ar fi ideal să merg cu trenul [Muzică] Bună seara și bine ați revenit la un nou material
ordinar extraordinar dacă în general vlogurile noastre sunt despre destinații părerea noastră despre locurile pe care le vizităm Ei bine vlogul de astăzi este diferit pentru că de data asta este vorba despre călătorie despre drum nu neapărat despre destinație urmează să luăm un tren din buhan să parcurgem o distanță de 800 de km aproximativ o durată de 10 ore cu un tren de noapte ar trebui să ajungem Mâine dimineață în Shanghai ce ne așteaptă și cum o să fie drumul vedem dormim la cușetă clasa întâi cele mai scumpe bilete 1 milion 00 de persoane 1800 zici
1900 180 de RON de persoană stați aproape că cred eu că urmează dacă nu Super vloc cel puțin un vloc foarte interesant ne aflăm În gara uang din uhan urmează cam un jumătate de oră să ne îmbarcăm în tren așa cum v am mai povestit și în alte materiale gările din China sunt destul de mari de obicei există niște săli mari de așteptare sau mai multe o sală mare de așteptare sau mai multe săli de așteptare Și niște birouri de cechin numerotate noi o să mergem la Biroul 6 Când se va deschide pentru trenul nostru
și de acolo pe platforma aferentă trenului respectiv cel mai probabil s a auzit foarte prostă ce am vorbit până acum asta e pentru că din experiența noastră cu trenul Asta e cea mai ciudată gara Asta e foarte mică și are un ecou foarte ciudat pe lângă asta sunetul e foarte tare la cu supata muncil e foarte ridicat și e un zoomzet așa pe care nu l am mai întâlnit până acum nu știu cum e destul deși pe exterior Nu ni s a părut prima dată prima reacție a fost să zicem E mai mare ca autopeni
hai să vezi cât o să dureze până când o să găsim destul de mică doar câteva ieșiri pentru Cât de mare este orașul noi când am ajuns în uhan am ajuns pe gara din uhan adică gara uhan acum mergem de pe uang sunt trei gări în uhan pe cea pe care am ajuns noi atunci cu trenul rapid erau gară foarte nouă extrem de mare Asta cred că e o gară mai veche și mai mică în general lucrurile astea se întâmplă foarte repede și nu prea sunt întârzieri toată lumea e promptă se mișcă repede te urci
în tren și e pleacă la secundă la min n am avut până acuma parte de întârzieri niciodată când am mers cu trenul Gata am ajuns pe platformă e foarte ușor în China să găsești platforma totul e semnalizat scrie foarte clar Ce tren pleacă de pe ce platformă ai semne dacă ieș Spre exemplu noi avem vagonul 6 locurile 21 și 22 și înainte de a ajunge pe platformă scria clar dacă ai între Nu știu 1 și 10 pentru trenul la stânga dacă nu dreapta exact e totul semnalizat foarte bine e așa o atmosferă de tabără eu
n am avut N am avut ocazia să merg de foarte multe ori cu trenul la cușetă adică prima oară Am mers acum o lună de zile tot în China acum este puțin diferit noi biletele de tren le luăm de pe alipay de fiecare dată există pentru trenuri la cușetă varianta de soft slipper sau hard slipper Cum e în trenul ăsta care cred că este un tren un model ceva mai vechi și există cum am mai fost noi first Class second Class și nu mai știu încă câteva variante suntem curioși să vedem dacă o să fie
o experiență similară sau dacă e puțin diferit Mergem să vedem Mie mi se pare foarte tare că au niște perdeluțe în geam și mă uitam mai devreme fiecare cum își așează deja își pune pilota își fața unii mănâncă Unii se caț oră în cap în pat referitor la bilete nu trebuie biletele fizic sau nici măcar pe email pentru că îți bagi datele așa cum ziceam de pe pașaport și în baza pașaportului ai acces da Totuși spre deosebire de alte trenuri atunci când mergi cu trenul de noapte ți se și verifică la intrare în în vagon
Hai că pleacă [Muzică] Haide Orient expresie mic copil avem perdele avem covor avem covor e diferit de ce Ami experimentat noi până acum are un aer foarte Regal Au chiar că așa Vintage interesant chiar și frumos e foarte chiar e frumos ce locuri avem noi 21 și 22 sau 20 și 21 21 jos și 22 sus pe stânga amândouă Hai să vedem vecinii sau mco iat înăuntru vecinii u o speriat Nu știi pe el mir te bag jos și o sus ă Da miroase alifie chinezească E bine e bine miroase Bine cel mai bine să
miroasă alifie sau a parfum Hai să ne a arată super interesant și arată mileurile fața de masă și lenjeriile și chestiile astea arată de parcă intrat la bunici acasă sau ceva de genul ăsta și miroase și așa dar e foarte curat Hai că sunt și eu timorată n o să le filmăm pe colegele noastre de ne așezăm puțin și revenim cu impresii că sunt și timorată că stai cu camera pe mine și parcă ele sti s g filmez pe ele da Hai că s au supărat că au venit doi care sunt și străini și cu
cam dacă vrei să faci o pauză să bei un chico Cam așa cam așa stai w dar chiar mă bucur că am ales trenul ăsta Adică că s a nimerit de fapt că n am ales noi că e altfel mi se pare mult mai interesant mai a Noi am mai fost o dată cu un tren Modern care arătat și ăla foarte bine dar ăsta are un aer vinte are trenul ăsta pare mi a adică nu știu Îl asociez mai mult cu experiență în China pe ăsta o să l țin minte ăla care era foarte modern
și seamănă cu orice alt tren Modern din lumea asta care probabil e și el la rândul lui produs în China Eu sincer sunt Plăcut impresionat de cât de curat e mie asta mi se pare de cât de curat e Și faptul că e stilul ăsta vechi sau că chiar sunt vechi dacă chiar sunt vechi și sunt întreținute atât de bine e mai mare lucru Dacă e doar stilul vechi și sunt curate și așa Oricum e interesant Hai că și a făcut un prieten și spune poezia Păi am zis o deja nici n ai dat drumul
la cameră și am zis Ale patru cuvinte pe care le știu nu mai știu ce să mai zic întreabă l furnizorii de perdele care sunt Deci până mâine dimineață chem și pe sorsa vede to suntem ea Stai așa că trage de ea Cred că sorsa știe engleză De aia o cheamă cum trage de e Vino mă că tu știi engle să Vino încoace Eu țin minte când eram mic și am mers cu trenul și Erau două fete din China sau din Coreea și vorbeau între ele în stilul caracteristic cu tonul mai tare și am întrebat
pe maică mea sau nu știu cu cine eram dacă se ceartă și îți dai seama că eu eram copil și î aduc aminte experiența aia îți dai seama că și el Copil o să și aducă aminte Bă eu am văzut în tren când a fost că nici cu trenul poate că nu merge așa de des știi nu merge în fiecare zi o soră sa o să și aducă sigur aminte că i rupe mâna [Muzică] Chan Wan ni Shanghai shai Oh Ok egt egt Oh Shanghai Museum Yes Shanghai Museum has something from egypt now temporary I
Heard merg la muzeul din Shanghai la care noi am fost AC aliza că ei sunt în vacanță că e sumeri pentru că la muzeul din Shanghai e o expoziție temporară cu exponate din Egipt care cred că sunt împrumutate de muzeul din Egipt Deci mă simt Deci dacă ai vedea ce cadru am acum Ce culori Am și cum e aște parcă zici că suntem pe Titanic Sper doar să nu se scufunde ca Titanicul până în j Hai ca fără de taifun Hopa niha nanai fang shama yes yes Vorbește mai mult cea gpi tiin eu mai puțin
Eu doar zic ce zice el dar îmi place că tot timpul când vorbim cu străinii ei ne spun puțin engleză refuză să ne răspundă în chineză vorbesc în puțina engleză pe care o au și noi vorbim puțina chineză pe care o știm el mi a răspunde în chineză eu n aș înțelege Oricum nang G [Muzică] Gang six six Liu pi ce pitii Hai c ce l am întrebat dacă e greș cuă zis că e foarte grea Train do say Train and car car car Ho călătoria noastră cu trenul de care va dura o noapte iar
mâine dimineață la 7:30 o să ajungem în shanhai Cam așa Da și fiecare dintre noi o să mergem direct la muncile noastre a început extrem de bine cred că poate cum mi aș fi putut eu imagina că ar fi ideal să mergi cu trenul să arate ceva de genul ăsta nu e gălăgie prea mare nu e hărmălaie prea mare dar să ți faci niște prieteni imediat cum am intrat în tr ne am făcut niște V Bine asta e și datorită faptului că suntem străini și că suntem cu camere și așa mai departe Monica Are niște
ajutoare în spate mihau Are niște copii dar ei vor să ei vor să vadă ce filmez știi și acum au venit în spatele meu i întoarce te tu nih ni ce drăguț a început călătoria cum nu se putea mai bine ne am făcut prieten oamenii s foarte prietenoși genul de imagini sunt genul de imagini pe care le vezi pe internet știi că se duc străinii în anumite locuri și se întâmplă lucrurile astea dar fo acuma e un iPad care ne face poze foarte rar se întâmplă știi oamenii să se conecteze așa să ai parte într
un Nu știu n am fost într un mod așa știi forțat a fost super prietenos ai grăiță lângă tin Super frumos și super prietenos Da da da foarte să meargă după telefoane să vină să facă niște poze e chiar zici că ești într o tabără chiar se simte ca într o tabără dacă mi ai fi zis vreodată cum ți ai imaginat tu o călătorie perfectă cu trenul cam așa ceva Da da Și mie mi se pare că are un aer și am avut și parte de cred eu de colege de compartiment care pare extrem de
curate și miroase frumos și Da pentru că data trecută Noi am dormit în compartimente separate și Spre exemplu Spre exemplu Mircea a dormit cu mai mulți bărbați cred că erați doar bărbați în compartiment nu eram trei bărbați și o femeie era un băiat cu maică sa și încă un nene s aâ s a întâmplat să miroasă urât să fie zgomot să stingă lumina destul de târziu în schimb Da eu în schimb am avut parte de o experiență super bună au Sims mine undeva la 900 toată lumea a fost liniștită s a dormit bine er ve
ai avut parte de o vecină care te a vorbit m ajut Da să iasă să pot să mă schimb în condițiile în care nu ști eu nu mai dormisem la cușetă și nu știam cum cum te schimbi und te schimbi Cum faci eram super stângace și m a ajutat fără să vorbim adică or orum nici la mine La mine nu A mirosit urât am poate așa puțin la un moment dat sau dar a fost probleme cu sforăitul Dar în general oamenii sunt curați da în China Da se întâmplă poate să se mai întâmple Nu știu
să vină oameni de la muncă sau să care să muncit toată ziua să fie foarte obosi Ști Și atunci Sau să fi băut ceva și iar E un miros care sunt situații Dar asta se întâmplă peste tot Dar în general oamenii sunt cu igiena stau bine cel puțin din experiențele noastre în tren se și face curat Oricum în tren în zonele comune și așa se face curat mai tot timpul o să mergem să vă prezentăm și toaletele dintre puțin mai târziu plecăm în căutare de mâncare trebuie să mergem până la vagonul numărul 11 Noi suntem
la 6 Mergem să vedem ce găsim dacă ne mai suim de ceva vă mai arătăm În primul rând caracteristic trenurilor din China și caracteristic Chinei este să se bea apă caldă se consumă apă caldă există au FR cear scrie să nu pe mâna că ar un Cum se numește fântână ă ghiveta of mă rog există acest lucru unde poți să vii cu termosul și să ți faci ceai cu apă fierbinte în toate trenurile până acum fără excepție am întâlnit treaba asta și toaletele sunt împărțite wce aici Este o zonă unde poți să îți faci make
up ul cu o masă și un scaun și lângă sunt chiuvetele unde poți să îți faci igiena Aici este ceva mai vechi în trenul trecut erau mult mai moderne dar totuși sunt îngrijite dacă în general toaletele din tren sau din avion sunt toalete normale pentru prima dată când vedem veceul turcesc Nu miroase foarte bine dar e ok surpriz surprizei în vagon restaurant Deci până acuma n am mai experimentat așa ceva într un tren și exact ca vorbeam într un live de filmele preferate și nu mai știu Am menționat Bullet Train ceva de genul Nu știu
Orient Express mi se pare că e varianta chinezească dar tot ce mi am dorit vreodată de la cu o călătorie cu trenul s s a întâmplat în primele 20 de minute în trenul ăsta Da Da foarte interesant Hai să vedem ce dacă au ceva de mâncare dacă putem să mâncăm ceva sau dacă au doar mâncare de Take away să vedem dacă alegem meniul cu șase feluri și antreu sau ăla doar cu trei feluri Da da da la Cart Ce tare e Ce vrei în afară de apă orice îți face cu ochiul dacă vrei tu orice
vrei chipsuri ți ai poftă de chipsuri Eu nu prea vreau nimic de mâncare că nu mi e foame primul Mister din tren nu știm sigur cum stă treaba cu mâncarea pare că e o bucătărie pare că e o doamnă bucătărie care pare o bucătăreasă dar nu prea miroase mâncare Nu mănâncă nimeni și noi nu prea ne pricepem să cere Cum să cerem și e și târziu e deja aproape 11 așa că am recurs la o variantă 2024 mergem cu trenul din 1980 dar mâncăm e posibil ea să facă poate niște tăiței de aia instant sau
ceva acolo cu apă fiartă poate mai vinde din spate da nu știu n am văzut oamenii în general vin cu mâncare în tren și mănâncă fiecare la el în cabină acolo și prepară și majoritatea mănâncă supele alea instant care sunt și la noi își pun apă fierbinte de unde tocmai v am arătat și o să i vezi că mănâncă noi nu suntem mare fani supele alea dar noi suntem fani cornulețe așa că o să mâncăm așa o gustare de seară și să ne bucurăm puțin de atmosfera asta de tren vech e foarte știam că vrem
noi am vrut să mai filmăm o dată experiența asta însă data trecută nu ne a ieșit pentru că ne am timorat nu știu de ce Pur și simplu nu ne a ieșit și n am reușit să facem vlogul Ne am familiarizat poate puțin cu situația și cam asta a fost acum am spus să profităm și să încercăm să facem vlogul Deci plecăm din uhan ați văzut vlogul din Wan deja acum mergem spre Shanghai mâine dimineață fiecare pleacă la muncă avut noroc de de un astfel de tren de o astfel de cursă pentru că nu știi
atunci când faci rezervare online nu știi ce tren iei pentru noi e destul de complicat poate pentru un chinez știi exact nu știu cum e la noi știi personal nepersonal Habar n am nuș dier fost Ai văzut ți a mai zis cineva cum e ăla cum e ăla No e cum sunt cursele exact dar e ceva Chiar mă bucur că știi cum e că toate lucrurile se întâmplă pentru motiv n am reușit să prindem experiența aia pe cameră dar experiența asta o să rămână aici înregistrată pe cameră și în memoria YouTube ului cu perdelele astea
așa curate și mi aduce aminte puțin și de copilărie știi că sunt perdelele astea exact cum aveam noi în casă când eram mici e nu i nici prea aglomerat e curat nu miroase urât e liniște Da Are tot ce i trebuie ne mutăm în tren că și așa chiria E cam scump Apropo de costuri deci noi am plecat sâmbătă dimineață la ora 600 din uhan din Shanghai și am făcut am parcurs 750 de km în 4 ore și jumătate am plătit undeva la 780 de ioani pentru două persoane pe tren acum că ne întoarcem cu
trenul de noapte parcurgem aceeași distanță undeva în 10 aproximativ 10 ore și am plătit 620 pe cele mai scumpe bilete pe care le puteai cumpăra la la cușer Adică era Varianta cea mai scumpă cea mai ieftină cred că era undeva la 300 și ceva pentru două persoane sau 400 pentru două de două persoane da în același tren trenul cu care am mai mers noi odată nu mai știu unde am mers în shan nu în Ian în xan când am mers în shan cu trenul Deci Shanghai xan atunci ne au costat aproape dacă nu mă înșel
1000 și puțin de Ioan distanță mai mare distanță mai mare dar și trenul altfel de tren tren mult mai modern dar nou ne place mai mult ăsta mai vechi Da vedem Și când dormim că dacă ne clatină așa s ar putea mâță să nu ne mai placă eu mergeam când eram mic am fost de ceva ori cred că de vreo mai mult de 10 ori mergeam între Constanța și Baia Mare sau Brașov și Baia Mare am fost de mai multe ori și mi aduc aminte cel mai mai frumos era cu clasa întâi dacă mergeai la
clasa în asta te cred că e cam peste tot e o regulă general valabil erau doar două paturi și aveai cabina ta cu două paturi și mergeam cu soră mea sau cu o verișoară sau cu un verișor sau și era n aai treabă știi Că știai că nu te deranjează nimeni dar tu mi mi ai spus voi erați copii și vă punea pur și simplu pe tren pach Da dar mergeau și vorbeau la conductor mergeau și vorbeau cu nașul după ăștia îi lăsăm așa mai dați pe la ei pe acolo vedeți să nu sare dintre
ele și am mai fost o dată țin minte când ne am distrat cel mai tare am fost cu verișorul meu și cu bunica lui din partea adică bunica era doar a lui da și ne am distrat tare de tot atunci Toată noaptea am râs Am glumit nu mai și am plecat din cred că din Baia ma ales pe Brașov sau probabil noaptea și sunetul ăsta de tren și să mai Vezi așa lumini știi și Mai treci printr un oraș printr o gară de aia știi Și poate e frig am așa memorii știi îm aduce aminte
de de niște am niște memorii dar puțin așa ca și cum știi pe sau frig așa cam să ajungi acasă știi să nu era chiar era obositor oricum Da dar nu prea iarna nu știu dacă am fost neapărat să chiar să fie frig dar vara mergeam cel mai mult în de n acum se apucă să scrii o carte scoate pixul dă caietul scoate pixul clasa întâi Uite lui domnul î adu ceva în spate dacă te uiți să vezi și i dus de mâncare ne și lămurim cu mâncarea care i treaba Nu cred ce stai că
s a băgat pe ea direct dar are cu cărniță cu legume cu bucătăreasa aia face și ea ceva acolo nu i degeaba s a confirmat se face mâncare pe toate gusturile domnul din spate așa cum am zis Are niște carne cu legume iar în dreapta mea sunt trei care stau toate trei pe aceeași banchetă și se uită la un o tabletă la ceva seriale sau desene și cărora le a adus ou cu roșii un preparat care î place mie foarte mult și orez nu e meniul aici dar e un program restaurantul funcționează între 9 și
11 între 2:00 și 17 și de la 10:00 noaptea până la 6:00 dimineața Și mai scrie ceva de 30 de ioani de persoană dar nu știu Asta e ceva și după aia mai scrie că prețurile variază în funcție de nu știu ce Probabil că trebuie să vorbești cu cei de la bucătărie și să întreb ce poate să facă și cât costă am mai sta cinci minute Ne am mai uitat la fetele astea cum mănâncă ele roșii așa cu ou și cu orez și m am dus la fix înainte să plece doamna bucătăreasă cu pentru că
ce am cumpărat noi biscuiții și băuturile sunt de pe un trolly de ăsta care se plimbă și merg să vândă prin tren și doamna bucătăreasă tocmai ce se pregătea să plece și m am dus la fix cu telefonul traducerea dacă putem și noi să comandăm niște orez și niște roșii cu ou și s a oprit așa puțin ca și cum a pus căruciorul ăla la loc și a zis Ok vă fac cât ai plătit 30 de i Mamă ce bine miroase ce bine a mirosit și cât a preparat să vezi ce gust bun o să
aibă Noi am mai filmat într un vlog recent chiar din jaage o supă realizată cu roșii și dren de ou similară cu supa de ou dar nu chiar mult mai simplă decât supa noastră la ei combinația Asta e destul de frecvent întâlnită însă mai mult în varianta asta adică supa aia N o găsești chiar peste tot dar oul aș a făcut omletă scrambled și cu roșii și se lasă și sucul de la roșii cumva se servește cu tot cu sucul ăsta cu sosul ăsta și cu orez e ceva ce mănâncă destul de des e o
mâncare destul de curată nu foarte uleioasă și cred eu și gustoasă i să vedem dacă țineți minte am mai mâncat eu în Beijing când am stat cu niște localnici la masă Da și Mica a mâncat Beijing noodles Da da da foarte bun nu se zice da da da se zice 2 2 2 2 te caut eu și da și da 2 Do și da 2 2 do han haima haima se zice do 2 Buhui John Buhui John Buu Buu a știi la perfecție înseamnă da perfect ești tu dar tu nu nu prea înțelegi exact chineza
care vorbesc eu foarte bun Deci Mie pentru mine mi a făcut seara Deci drumul ăsta cu trenul aveam așa emoții că ma ai tot timpul când călătorești și ai ceva de făcut a doua zi Spre exemplu să te duci la muncă cuum m casul nostru Noi suntem genul care ne stresăm sa dacă avem avion dimineața Aoleu câte ori am de dormit eu mă trezesc de șapte ori peste noapte ca să verific ceasul mai am de dormit încă trei ore Hai că e bine mai am de dormit încă două ore ha Hai că mi ajunge încă
o oră și tot așa cam așa e și cu drumul ăsta cu trenul Pentru că mă gândesc că nu e ceva confortabil să dorm să mă odihnesc totuși dar să filmăm și vlog dar să iasă și vlogul n o să fie o să poți să dormi foarte mult neprevăzut dar ce să vezi a fost super Stai că mai avem să mai și dormim și dacă n o să dormim La cât de frumoase s perdelele astea mi a făcut seara Revenim imediat gata ne am întors de unde am plecat Ne băgăm la somn adică practic o
să intrăm Încercăm să nu facem prea mult comod nici nu știu dacă e line aprinsă sau stinsă mă demachiez repede trag un pantalon de pijama în rest nu mai simt nimica și ne vedem mâine dimine dimineață cu impresii Să sperăm bune Somn ușor și l Ciao Hai că fetele nu aud stingerea și am revenit repede mai e puțină lumină am luat niște dopuri de urechi de la hotel o să ne băgăm dopurile de urechi și ne dăm cu graci în sus și gata eu sunt la etaj și bunica la parter știi ce vre tre să
ți gând ție Ia zi Am acasă pe am primit pernă și pilotă o pilotă cearșafuri curate super curat Da un umeraș pe care aș putea să mi pun tricoul dar am un tricou curat pregătit pentru mine rucsac un loc aici unde aș putea să mi pun telefonul sau ceva Nu am priză Nu cred că am priză să mi încarc telefonul De obicei prizele sunt Aici sunt niște butoane cu niște semne în chineză nu știu exact ce înseamnă poate ceva legat de lumină și deasupra ușii pe unde se intră în compartiment mai e un loc unde
se pot pune bagaje morning bun dă și cu soția ta bună dumă și cu camera mă cam e treaba care să voiam să te întreb cum te ai schimbat așa repede dar acum am Simat că tu n ai avut pijamale la toate m am gândit tricou mi am luat dar nu m am gândit că cu coafura asta nu mă mai primes pe la muncă ce cu Cum ai dormit Foarte bine incredibil de bine Vezi să nu ți vine idee de astea că tu mai ai să ne mutăm un tren Nu dar nu mi vine să
cred Ia legă am luat dopuri de urechi cu mine căștile de la telefon eu avut căștile prima parte Dar după aia le am scos că nu puteam să doar cu ele pe urechi eu nici nu m am mai uitat la telefon bine Eram și rupt era 12:00 noaptea când am adormit când ne am pus la somn nici nu m am mai uitat pe telefon M am pus la somn și și pac ș lafon până acuma ai făcut ș lafon până acuma Da am băgat Am băgat aș mai fi băgat o oră dacă ajungea trenul puțin
mai târziu m am speria că era ceva cu Shanghai dar nu știu dacă era alarma lui fata de lângă sau chiar zicea ceva de shanhai și am zis să n ajungă sau ceva mai devreme că e posibil să ajungă și mai devreme și surpriză trezit pe la 5:00 și ceva mă mai uitam să văd știi dacă e am pus alarma la 650 noi trebuie să ne dăm jos din tren la 745 și acum avem timp să ne spălăm pe dinți ia și și să ne tăm pu săa spăl și părinții zic E cam e cam
mud pe aici Așa puțin dacă nu Știați Cum să vă spălați pe dinți trebuie să luați o periuță de dinți să ia apă așa că nu e apă potabilă și să nu riscăm ia minute te speli 3 minute pe ceas 3 secunde a o să se strângă acuma ești tare de tot pe machiaj ești tare de tot Ia uite băi cum dă ce talent pună la uș Spune le pasul următor pasul următor e Această cremă pudră la pachet dai pe față până nu se mai vede nimic nu te până nu te mai recunoaște părinții după
aia pleci în lume liniștit te duci în China te duci du te D la tine ai un l mai mare și un mai mic pe mine nu mă recunoaște Oricum de mult m a dezmoștenit spatele lui Mircea s a făcut mare adunare s a adus un desen i s a prezentat străinului desenul s au cerut păreri mirce a zis că e foarte cool că știe el o expresie și acum Ia să vedem dispoziție de șantier vă rugăm very good very good very very good Yes Ah ăla e trenul avem 10 minute și ajungem în șah
a zis ceva de 350 poate dă 350€ e Ucenic Gata se strâng bagajele bye bye să pleac parcă nu știu parcă am așa un sentiment cum am fost în trenul ăsta Zici că gata s a terminat tabăra Păi și copiii ăia am văzut când au zis bye bye erau Așa întristați îți dai seama zis gata Distracția gata Nu cu mai ară Desenele mele acuma am lu tot Da mai merg cu a plăcut e puțin obositor nu e nu mi se pare că e super odihnă așa și singura chestie e că salvezi într un fel timp
cel puțin noi cum suntem știi dacă pleci vineri seară să ajungi într o destinație sau așa salvezi timp dar eu m aș fi așteptat Nu știu de ce Dintotdeauna ca prețurile dacă mergi noaptea cu trenul și nu te odihnești Cum trebuie să fie mai mici dar mi se pare că sunt mai mari Adică n are nicio nu știu ce aveam eu așteptare asta știi dacă trenul merge mai repede ajung în mai puține ore merg peste Zi decât dacă să pierd o noapte și nici să l mă odihnesc bine ma multe costuri poate cu spălat lerii
cu angajați și totuși singura chestie în China e cu biletele de tren luate de pe alipi și în general cumpărate Dacă veniți ca turiști nu puteți să vă luați bilete Așa gata Mergem la cușetă clasa întâi de azi pe mâine loare și locul cutare da una că nu poți să ți alegi locul dar nu po n o să găsești pentru că o să fie fully booked Noi le am luat acum cu cred că o lună înainte să facem drumul ăsta trei săptămâni ceva de genul le am rezervat pe alipay însă trip.com spune băi noi încercăm
în momentul în care se pun la vânzare ele se pun la vânzare la data de ora d și Încercăm să ți obținem biletele Dacă nu îți obținem biletele că sunt deja multe rezervări făcute înaintea ta și nu știu exact cum prioritizează Ei s ar putea să nu bilet și s a întâmplat o dat maști pentru hang J sau ceva de genul să nu să nu primim bilet și e foarte important așa cum am spus nu puteți să vă Alegeți locurile noi am avut noroc că stăm amândoi Probabil că le am luat din timp și de
aia când am mers data trecută n am stat amândoi în același compartiment și e foarte important că trip.com spune băi și după aia zice ce are deis Hai că trebuie să te dai aici la cogălniceanu aia și cobor Tu ți cobori tu aici la prima că eu mă la chai și cam asta a fost ne am dat jos din tren pe platforma din Shanghai sa railway Station acum fiecare ia metrou lui mergem celălalt capăt al orașului și ne vedem diseară la 6 7 exact sperăm că v a plăcut vlogul de astăzi sperăm că a fost
interesant chiar dacă a fost un vlog diferit dar că v ați putut face o idee despre ce înseamnă experiența asta în China și că poate o să Încercați și voi dacă ajungeți pe aici pentru noi a fost o surpriză plăcută experință foarte plăcută chiar odihnitoare suntem pregătiți pentru o nouă zi de muncă și în orice caz dacă v a plăcut acest vlog nu uitați uitați like subscribe și share ma și nu în ultimul rând multă sănătate la toată lumea La revedere noi ne vedem data viitoare un un material ordinar extraordinar La revedere Gata Gata am
zis lasă mă să mănânc Câte duble tr cu cornuleț ăsta câte cornulețe am vreo 10 filmulețele alea cu copiii ăia rurile alea când mănâncă ceva bun și [Muzică] fac gluma glumă dar eu imit da acum nu știu dacă mănâncă ceva bun cred că pur și simplu î rupți de somn cum ești și tu da să nu te nești cu mâncare să nu te [Muzică] nu să mă scobor aici poți să ți pui bagajele că de asta am urcat nu să te văd pe tine Și acuma pare latire a căzut la etaj între și a rup
picioarele
Related Videos
Sunt REALI MUNTII AVATAR din China? 🇨🇳 Natura CONTROLATA sau SALBATICA in parcul Zhangjiajie?
27:19
Sunt REALI MUNTII AVATAR din China? 🇨🇳 N...
29,637 views
CAT COSTA o luna in SHANGHAI? 🇨🇳 Chiria, transportul si mancarea mai ieftine decat in ROMANIA?
29:57
CAT COSTA o luna in SHANGHAI? 🇨🇳 Chiria,...
20,185 views
In cautarea unui Teren in Muntii Apuseni | Locatie + Pret
33:17
In cautarea unui Teren in Muntii Apuseni |...
Raluca Simple Living
58,267 views
Am LUAT TRANSIBERIANUL in RUSIA:Cum arata 'CLASA I' in cel mai LUNG TREN din LUME? 1/2
44:58
Am LUAT TRANSIBERIANUL in RUSIA:Cum arata ...
Cristi si Ralu
377,044 views
Elbrus (5.642m) - cel mai înalt vârf din Europa | Caucaz | Rusia | 4K
32:51
Elbrus (5.642m) - cel mai înalt vârf din E...
Jurnalul lui Costin
1,914 views
DACA ASA ARATA COMUNISMUL, VREAU SI EU! China aia moderna pe care nu ti-o arata nimeni! SHANGHAI
26:45
DACA ASA ARATA COMUNISMUL, VREAU SI EU! Ch...
BackPackYourLife
88,674 views
DEZAMAGIT de VIENA | Adevaratul MOTIV pentru care ROMANIA NU intra in SCHENGEN
30:17
DEZAMAGIT de VIENA | Adevaratul MOTIV pent...
Cosmin Avram
189,552 views
MATRIMONIALE sau IMOBILIARE? 🇨🇳 Cum sa iti gasesti sotie LA PIATA DE CASATORII ARANJATE din CHINA
32:53
MATRIMONIALE sau IMOBILIARE? 🇨🇳 Cum sa i...
19,636 views
Cat de LIBERI sunt CHINEZII? 🇨🇳 Obiceiuri ciudate in cel mai FRUMOS oras antic din CHINA
29:35
Cat de LIBERI sunt CHINEZII? 🇨🇳 Obiceiur...
25,523 views
RUSSIAN in DENMARK // Looking for happiness in Copenhagen
27:05
RUSSIAN in DENMARK // Looking for happines...
Natasha's Adventures
103,312 views
Uigurii, MUSULMANII din CHINA! 🇨🇳 Religia, mancarea si istoria UIGURILOR, minoritatea din Xinjiang
41:29
Uigurii, MUSULMANII din CHINA! 🇨🇳 Religi...
30,329 views
La ce PERICOLE se EXPUN CHINEZII? 🇨🇳 Este sau nu REALA faimoasa scara catre RAI din China?
28:41
La ce PERICOLE se EXPUN CHINEZII? 🇨🇳 Est...
36,351 views
Construieste CHINA mai mult decat are nevoie? 🇨🇳 WUHAN, orasul cel mai afectat de PANDEMIE
30:14
Construieste CHINA mai mult decat are nevo...
23,090 views
TOKYO, realitatea celui mai mare oras din lume 🇯🇵 JAPONIA, cea mai dezvoltata tara din Asia?
31:17
TOKYO, realitatea celui mai mare oras din ...
25,959 views
CHINA ASA CUM NE-AM IMAGINAT-O! 🇨🇳 Temple, religie și mancare in orasul vechi din SHANGHAI
48:46
CHINA ASA CUM NE-AM IMAGINAT-O! 🇨🇳 Templ...
23,032 views
PRIMA IMPRESIE despre TAIWAN 🇹🇼 Cum arata cea mai CONTROVERSATA si SUBESTIMATA regiune din Asia
35:32
PRIMA IMPRESIE despre TAIWAN 🇹🇼 Cum arat...
12,079 views
Dumnezeu m-a scăpat de droguri | Întâlniri de gradul 0
42:37
Dumnezeu m-a scăpat de droguri | Întâlniri...
rve.timisoara
7,771 views
FIRICEALĂ a Găsit un CORN de Cerb URIAȘ ! Căutăm HRIBI în Muntii APUSENI
1:00:58
FIRICEALĂ a Găsit un CORN de Cerb URIAȘ ! ...
APUSENII SĂLBATICI - ADRIAN ȘI FIRICEALĂ
13,142 views
Am săpat fântâna și am descoperit o comoară!
42:40
Marian Adventures
223,698 views
Cea mai IEFTINA TARA din Uniunea Europeană: Noua Thailanda!
37:13
Cea mai IEFTINA TARA din Uniunea Europeană...